Oh happy day!

Ja, idag har det faktiskt varit en jättebra dag! Trodde inte det från början..

Började med att klockan ringde kl 7 imorse... huvaligen tänkte jag och kravlade mig upp.. i någon sorts dvala, som alltid när jag går upp så fruktansvärt tidigt.
Fixade mig lite o drog sen iväg o hämtade Jossan. Månadsmöte på jobbet väntade 7.45.
Sömnig och seg som alltid på de mötena, men piggnade till när jag fick i mig lite frukost.
9.45 var mötet slut och jag och Jossan drog iväg en sväng till IKEA för o fördriva tiden lite... Jag storhandlade där.. en badrumsmatta för 9 SEK blev det :P

Vi åkte sen tillbaka till Marieberg för lite shopping. Jag köpte bokstäver jag ska sätta upp på väggen i sovrummet. Ohh så fint det kommer bli, jag ser fram emot när dom kommer upp! Sen blev det lite handling på Coop osv..
11.45 började vi jobba igen och trodde dagen skulle bli lika seg som alltid när man har stängning efter ett möte.
Men vi kom igång genast med lite pyssel och tidsfördriv.. Jossan började skriva lite CV och jag och Charlie hjälpte till..

Alla kunder som kom in idag var på ett bra humör. Det gjorde mig jätteglad! Jag träffade på världens sötaste gubbe som lätt skulle komma tillbaka till mig sa han för jag var så trevlig =) Han berättade att han hade bott i Portugal i 17 år, men hade kommit tillbaka till Sverige nu för han hade fått prostatacancer.. uuusch då tyckte jag synd om honom.. men han log glatt och visade att han hade fått håret tillbaka under kepsen, så det gick ingen nöd på honom =) Han tackade mig så mycket och sa att han snart skulle komma tillbaka :)
Vi väntade oss en annan kund idag som vi visste skulle vara ganska bitter.. Det visade sig att han hade ändrat lite uppfattning eller åsikt eller vad han nu ändrade sig på, så han var inte så bitter.. Han var riktigt trevlig han med och det uppskattade jag.

Många andra kunder tackade mig för tips och råd inför resan också, och det gjorde mig också glad. Förstår inte varför jag varit på sånt bra humör idag, med tanke på hur tidigt jag gick upp, men det var nog delvis Jossans och Charlies förtjänst.. dom gör mig riktigt glada och det är superkul o jobba med dom! Vi har alla tre den sämsta humorn och garvar åt minska småsak. Men det är nog det som gör en så nöjd med sitt jobb, även om själva jobbet inte är det roligaste.

Det kan nog delvis också bero på att jag ser fram emot helgen så mycket. Ålandskryssning väntar med kollegorna och det kommer nog bli suuuuperkul! Med betoning på super :P
God mat, god dryck, taxfree och glada skratt väntar! Hell yeah!

Haha, är hon inte söt? = Sötnöt!!

Dagen gick hyfsat fort och nu sitter jag hemma i min älskade soffa igen och njuter av ensamheten med en HP-film och en påse godis.... Just ja, det glömde jag berätta.. Jossan och jag hade världens onyttigaste dag idag. Chokladkakor och pepparkakor var typ det enda vi åt på hela dagen. Men det är okej... ibland :P
Forex har som sagt fått sin årliga leverans av pepparkakor, så vi badar i dom.. Vill ni ha en burk, så säg till, för vi kommer ha pepparkakor till april annars :P

Nu har jag fått berätta lite om min happy day.. imorgon blir det förhoppingsvis en lika bra happy day och efter det street-träning.. Sen är jag ledig fredag till måndag.. det är Happy Time!! Hihi.

Haha
HAHA, jag bjuder på mig själv när jag är ett Musse Pigg-pucko! Snyggast vinner!!

Nu ska jag glida vidare i soffan. TTFN <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har tre kommentarer idag...



- Lååånga bollar på BENGT! (Fråga mig inte varför jag nynnar på den låten så här sent på kvällen, men har man varit knäpp hela dagen sitter det i... Sedan är ju syftet med namnet en ren självklarhet!)



- Helgen kommer att bli SUPER. S-U-P-E-R... Muahahaha...



- Äsch, man lever bara en gång. Onyttig var ordet. Men en godispåse till?!?! 2009! DÅ JÄVLAR!



Gumman, du är världens sötaste mus! Syns imorgon! Cheers mate!

2008-11-12 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback