Ryggläge

Ligger i sängen nu. Återigen en väldigt cp tid på dygnet.
Det har blivit många på senare tid. Av olika anledningar.
Men idag har jag ingen ångest, för jag är ledig imorgon och det är lördag. Värt!

Jobb i stan idag, sen bar det vidare till Thao - den nyöppnade restaurangen på stortorget med Anna och Puffen.
Det var gott, men inget speciellt egentligen.
Sen drog vi hem till mig o kolla på tv, sen upp på stan,
Pitchers och Björnstugan fick ett varsitt besök, men det var ingen höjdare o vara nykter, haha.
Samma misstag varenda gång. Men social har man ju varit iaf!
Kom hem runt ett, kollat lite film och sällskapat i telefon och på msn tills nu.

Borde sova, så man inte sover bort morgondagen..
Btw.. det har snöat massa nu! Men det är snorhalt ute.. får se om vägarna bär till Nora imorgon.
Eller gymmet.. eller ingenstans.. vem vet :P

Dagens höjdpunkt var iaf att jag hade glömt att jag hade tagit ut femhundra kronor i bankomaten (hundringarna var slut) så jag var inte så fattig som jag trodde :P

Nu godnatt till J och J.

/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback