En helt vanlig fredag.

Yes. Jobb idag.
Skulle åka in till stan klockan tolv idag och fortsätta jobba, men "slapp" det då Jeanette var sjuk. Istället blev Brita inringd, men det gick finfint! Hon räknade ut att hon tjänade 100 SEK på de två timmar hon skulle jobba minus skatt och bussresa. Happy time, NOT. Men hon var nöjd ändå :-)

Slutade jobba klockan sex. Åkte direkt till Adolfsberg för o hämta upp Anna, sen gled vi till Karlslundsspåret och körde 4km. Sen åkte hem o duschade o väntade på idol!
På vägen till spåret ringde Linda och ville äta tacos. Och jag är ju inte direkt den som bangar på sånt :)
Dock reducerad tacos eftersom Anna och jag går på diet (som jag är otroligt stolt över att jag fortfarande håller mig till!)...

Vi satt o glodde på idol och myste lite.. sen kom Boyaci och hälsade på. Trevligt trevligt :)
Vi kolla lite på Freaky Friday och sen utröstningen av idol.. sen blev det hemgång för folket och jag är snart på väg till sängen. Jobb imorgon med, dock sista gången jag jobbar "varannan helg".. Efter konferensen blir det lite mer sällan.. skönt! Fast det är skönt o vara ledig mitt i veckan också :)

Känns som det var längesen jag skrev ett "normalt" blogginlägg. Men har inte så mycket o skriva om känns det som.

Aja, happy time och have a nice life ;P
/Carrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback