HAHA

Haha fy fan vad kul.
Hade fått ett mail idag från lunarstorm om att dom 'saknar mig'.
Äh, jag får väl logga in då tänkte jag och kom på att jag skulle börja läsa alla gamla dagboksinlägg jag skrev för många många år sen.. Började 2003 och har läst fram till 2005 nu..

19 juni 2005 skrev jag såhär:

Mitt liv skulle vara perfekt om:
- Jag hade det jobb jag har nu, med samma människor, fast i Örebro.
- Jag hade en lägenhet i centrala Örebro som jag bodde själv i eller med en kompis.
- Jag hade en inkomst som räckte och blev över till allt jag ville göra.
- Jag hade en bil (helst en råsnygg) som jag kunde cruisa runt i.
- Jag hade semester mitt i sommaren så jag kunde åka iväg någonstans med alla mina vänner och bara slappa och ha det underbart. Gärna en blandning av folk från skolan och mina andra vänner.

Jag menar, då måste ju mitt liv vara perfekt nu??

- Jag har ett jobb som är helt okej med världens bästa kollegor (även om det inte är samma som sist)
- Jag har en lägenhet i centrala Örebro som jag bor i med två underbara katter (oftast ;P)
- Jag har en inkomst så det räcker och blir över varje månad (även om jag inte skulle klaga o få lite mer...)
- Jag har en helt egen bil som jag tycker är snygg (även om den inte är råsnygg och råsnabb) som jag cruisar runt i
- Jag hade tre veckors semester i somras där jag enbart umgicks med mina vänner och hade ASKUL hela tiden!

Fan jag borde inte klaga alltså.. inte för att jag gör det men ändå =)
Det var ju det jag ville uppnå med mitt liv.
Det enda man kan göra bättre nu är väl ett lite roligare jobb med bättre arbetstider och högre lön.
Och gärna vinna på lotto eller något också :D

Nu ska jag läsa några inlägg till, sen blir det läggdags för jag ska upp sju imorgon på månadsmöte ;(
Och imorgonkväll ska Linda klippa håret på en viss karl, mohaha.

Happy time. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback