Jahaja

Ja då sitter jag här igen.
Känns som min största hobby är att läsa om andras liv i deras bloggar, men jag skriver inte ett skit själv.
Känns inte som mitt liv är lika händelserikt som alla andras. Men jag tror inte det skiljer något egentligen.

Är inne i min "jobba-sex-dagar-i-rad-period" nu.. har jobbat fyra, två kvar.. inte ett dugg jobbigt egentligen.. bara långtråkigt som fan. Tror iofs inte jag skulle göra så mkt mer vettigt om jag hade varit hemma själv dom timmarna ändå..

Egentligen händer det inte så mkt mer i mitt liv än jobb.. Jag umgås med vänner, dansar street och går ut vissa kvällar..
Det är najs som fan.. när det väl händer :)

Har väl vissa drömmar innerst inne, men dom kommer nog inte slå in just nu. Inte för att det gör så mkt, men skulle bara vilja... ibland.. lite oftare..

Tänk vad ett SMS kan göra en glad ibland. Och vilka konsekvenser det kan få. Otippat som fan. Men nu då?
Vissa andra SMS gör en glad också, men betyder inte lika mkt. Betyder bara på ett annat sätt. Gör en glad, men nej.
Kan vara kul o höra sånt ibland. Så man står ut :)

Fan det låter som det här är ett deprimerande inlägg.. men det är inte det.. inte vad jag vet iaf.
Bara lite på ett visst sätt.. Men det är hemligt. Hihi.

Hade kul igår i Nora btw.. Började snacka om en god vän och han uppskattades och kallades "skitsnygg".. Dom ville ha honom på middag :) Inget som ligger bakom det.. haha nee jag lovar ;P


Tänk om önskningar någonsin slog in...............


Nej nu längtar jag till kryssningen med jobbet.. Fan vad kul vi ska ha! Men först väntar kycklingkonferensen.. Hoppas den är lika rolig som förra året.. DET var en riktig höjdare må jag säga :)

Hejdå på ett tag! Sängen väntar snart, mmmm :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den (de) kan ju inte annat än bli bra, vi kommer ju äga dansgolven ;)



Puss gumman, hoppas du får en underbar start på veckan!

2008-10-06 @ 11:29:59
Postat av: Jennifer

Tyvärr hittar jag inte att du blivit medlem på gratisklader, gjorde du det via min länk? Du har i alla fall en lott i tävlingen, lycka till ! bevaka gärna med bloggkoll så du inte missar när det kommer nya tävlingar..

Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 @ 02:20:51
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback