Lönehelg.

Yes då var det lönehelg och på g och Carrå är ledig!
Fyra jävla dagar ska jag vara ledig.. happy time som fan! (ooops mycket svordomar)

Fredagen började med en löprunda i venaspåret och sen bar det iväg till Nora med Anna o katterna.
Anna dumpades på torget och katterna och jag gled vidare till Dalvik.
Där serverades det porterstek! Mmm mycket gott! Har ju gått på diet två veckor nu, så det var najs med riktig mat! Tyvärr fick jag ångest efteråt, så får nog skärpa mig med portionerna ;)

Imorgon blir det nog en löprunda till och sen preparation för en utekväll.. var riktigt längesen jag var ute en helg nu.. hoppas det blir skoj! Har en perfekt outfit ;)

På söndag blir förhoppningsvis en powerwalk och sen kanske en utesväng till.. dock nykter i guess.. :P
Och måndag måste man ju träna igen och försöka njuta av den tiden man är ledig!

Jobbar tis-tors nästa vecka o sen bär det iväg till Västerås och kycklingkonferens. Hoppas på lika kul som förra året..!

TTFN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback