Fredag

Då var det fredag igen. Najs. Veckan har gått fort, så jag är nöjd!
Ska dock spendera hela helgen på jobbet, men det får gå. Är ledig fyra dagar nästa helg istället.

Dagen började med att jag vaknade helt död kl 10. Vet inte varför jag var så himla trött. Helt sjukt.. hade ju ändå sovit nästan 9h. I allafall ringde Jeanette och påminde mig att jag skulle till Kumla och göra reklam. Så det var bara o pallra sig iväg o åka dit. Gick väl ganska bra, men frös en del. Var inte våren på väg nyss?!

Åkte tillbaka till jobbet och där satt jag mest och glodde. Dagen gick fort iaf, det var skönt. Eftersom större delen spenderades i Kumla. Efter jobbet åkte jag hem och satte mig i soffan. Fan vad soft. Nu är jag halvtrött o glor på Talang. Det är ganska kul. Och töntigt. Och.. så vidare :P Vettefan vad jag ska ta mig till sen. Bevvan, OTH, GG, GG eller SNES blire nog iaf. Och min godispåse! Najs!

Imorgon väntar jobb. Maxiyatzy, yey!

Herråååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback