Hey you, i'm having a cold

Wohoooo söndag
Och jag mår inte 100% bra.


Var uppe med "tuppen" för att gå på värdegrundsmöte på jobbet. Gick helt okej, men näsan dunkade och jag lät som en smurf. När jag kom hem placerade jag mig i soffan och glodde på tv/film med ett täcke över mig, för jag frööös som fan.
Tillslut tycker jag så synd om mig själv (för huvudet började också dunka), så jag åkte o köpte lite glass och kakor. Sen hamna jag i soffan igen :D Det var Sävehof-Guif på TV, så det var kul o se! Man blir inte alls sugen på o spela själv, nej nej... :(
Nu har jag iaf plockat in tvätten och bytt lakan i sängen, så kanske alla baciller är borta därifrån. Nu hade jag tänkt att bli frisk. Jag tror gymmet saknar mig grymt mycket. Jag kommer iaf inte sakna förkylningen när den är borta :D

Helgen har iaf varit lugn och skön och jag tror jag behövde det.
Jobbar nästa helg och sen är det ju Valborg efter det. Får se fram emot det istället :)

Nu är jag grymt sugen på pasta (som vanligt), men vettefan om jag borde äta mer idag. Aja, får fundera på saken.

Imorgon blir det jobb och om en timme blir det Van Veeteren!

Heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback