Jobbhelg

Såg inte fram emot denna helg då det skulle bli 20 grader varmt ute och jag skulle sitta inne på Marieberg hela tiden.
Lördagen var hård. Lotta och jag var inte alls bittra. Fick iaf pausmusik av Sarah Dawn Finer som var på besök.. sen hade vi hoppas på att få träffa på Svampbob Fyrkant som skulle gå runt i centrat, men han dök aldrig upp vid oss :(
Damnit.

Kvällen blev både otippad och tippad (om man kan säga så). Jag var så hungrig, så det blev en hamburgare på Njuta och en cola. Sen framåt halv tolv var man inte dåligt sugen på vin. Och så fick det bli. Och gott var det. Och sen spåra det.
Eller ja. Mest för Anna då ;P Blev Björnstugan. Kände iaf några stycken där, så det var rätt skoj.

Söndagen gick faktiskt ganska fort. Vi hade en del o göra och jag var mynt-hitler, hehe. Efter jobbet blev jag speedad (som vanligt av för lite sömn) och städa lägenheten. Efter det blev det en bit mat och sen en välbehövd powerwalk med Anna. Har legat lågt nu med träning pga sjukdom, men nu ser jag fram emot o sätta igång igen!

Nu lockar sängen.
Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback