Kul!

Kul att besöksstatistiken ökar när man inte ens skriver ngt :P

Jag har inte haft tid o skriva ngt.  Me like. Har haft för mkt o göra.
Orkar inte delge allt, för det kommer ta för lång tid o skriva, men kan göra en sammanfattning.

Jobbade hela helgen. Långtråkiga dagar. Fredag kväll var jag hemma i mysbyxor och lördag kväll var jag på stan med Anna. Vi käka på Njuta. Sen dök Mattias upp och sen Markus. Anna blev bjuden på vin. Lucky me att bilen stod o vänta på mig på Stortorget :) Sen blev det mer o mer vin för hennes del och sen drinkar.
Jag tänkte jag skulle hänga på till två och sen dra hem. Innan två så hanns det med besök på Björnstugan och Satin. Var lite långtråkigt på båda ställena faktiskt. Kom iaf hem i hyfsad tid o gick o la mig.

Söndagkvällen var lite otippad. Efter jobbet var det så fint väder, så Anna o jag drog upp på stan o satte oss på Njuta igen. Trevligt ställe det där. Fikade lite och blev akut vinsugna. Åkte hem o bytte om och fixa skjuts tillbaka till stan.
Köpte en vinare. Sen en till. Sen är det svart. Bra där Carrå.
Skulle upp halv åtta dagen efter för o ha möte, men annars var jag ledig. Tur som fan, annars hade jag avlidit.
Mellan två på natten och halv sju på morgonen är det en rolig historia. Som jag inte tänker återberätta här.
Det är både kul, hemskt, läskigt, tragiskt och otroligt sjukt. Och stora delar är osäkra också.
Tack O för skjutsen till mötet iaf. Hade aldrig klarat det själv :P

Måndagen bestod av deg i O's säng, Maxköp, soffdeghäng, återberättelser, jakt på information, käk på O'learys och fika på Njuta. Me like that too. Skapligt trött man var efter den dagen. Och Anna som inte ens sov, haha.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback