Lördag

Idag är det lördag och det har varit najs. Och segt.

Vaknade vid halv elva och ville verkligen sova mer, men kom på att jag var tvungen o tvätta, så det var bara o pallra sig upp. Slängde i två maskiner och sen gick jag upp o käka frukost o glodde tv.
Efter en timme hängde jag upp maskinerna och det var då jag blev uttråkad.
Så irriterande är det. Jag kan fan lika gärna jobba, för jag gör ändå inget vettigt.
Solen sken utanför, men tydligen var det svinkallt enligt termometern.

Tillslut gick jag iaf erbjudande o följa med upp på stan o käka lunch och det gjorde jag ju gärna. Mmm en kycklingsallad på La Baguette. Det är fint det. Sen åkte jag direkt o hämta Anna. Vi tänkte gå en liten promenad.
Två och en halvtimme senare var vi tillbaka i bilen. Jävlar vilken promenix det blev.
Först parkera vi vid Oset och gick där ett tag. När vi hade gått i 10 minuter och sett 2 ormar, så vände vi o åkte därifrån. HUA vad äckliga dom är!
Åkte runt skiten o gick till Naturens hus istället. Tog hela svängen som tog nästan 2h. Efter den tiden mådde inte mina fötter nå bra. Usch vad irriterande det är att mina fötter alltid ska krångla vad jag än gör. Jag blir så irriterad.
Joggar jag, så börjar det värka i hela foten/fötterna och går jag för långt, så får jag blåsor och ont i ryggen. Yey vad skönt - not.

Sen åkte man hem för o duscha och efter den duschen och lite mat så gick man in i koma. Och här sitter jag nu.
Det är planerat en film och lite gurkstavar om en stund. Får se om jag håller mig vaken :P

Imorgon får jag inte heller sova, för jag ska till jobbet kl 10 på något slags utbildningsmöte. Får se vad som händer och fötter. Aja, det tar bara tre timmar, sen är jag fri som en fågel igen.

Heeeeeeeeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback