Och där var mitt mål förstört.

Helvete. Var tvungen att sjukskriva mig igår från jobbet. För FÖRSTA gången sen jag började jobba efter studenten.
Du tror inte det var liiite bittert..? Och det var inte direkt magsjuka eller influensa, utan det var en visdomstand som började värka så mycket så att jag fick feber. Hur kul är det på en skala?
Nu har min käft värkt konstant i över tre dagar och jag håller på att bli tokig. Det går inte att äta, inte att sova, inte att bara sitta still. Och förkylningen blir inte bättre den heller. Konstant täppt, så jag inte kan andas. Yey, livet är på topp.
Det känns ju inte bättre av att jag troligtvis måste dra ut tandjäveln, som inte ens har kommit upp. Uhh vad jag längtar. NOT.

Aja, det var helt okej o va hemma igår iaf. Kollade på TV, surfade på datorn och hällde i mig glass för o överleva. Och lite choklad, hihi. Tillslut fick jag sällskap av Erika, så det var jättetrevligt! Tråkigt o va sjuk själv ju. Anders kom förbi och sa hej också. Sen när dom hade gått dök Linda upp med en kycklingsallad, så jag överlevde dagen. Aj löv company :)

Idag är jag ledig på schemat, så det är skönt. Ska dega i soffan till ett, sen bär det av till Nora för att hämta katter och byta till sommardäck. Sen har jag snyltat till mig en kebabrulle också. Det är jag värd ;D
Sen får vi se vad som händer. Måste passa på o njuta av ledighet nu, eftersom jag ska jobba Stängning, Stängning, Lördag, Söndag och Stängning de kommande fem dagarna. Hurra vad kul. NOT. Men kanske lika bra o passa på o ha stängning när jag ändå inte kan träna. Synd dagarna går så långsamt bara.

Nog babblat för idag. 1443 here i come!

XOXO ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback