Das Weekend.

Har varit ledig tre dagar den här helgen, det var skönt!

I fredags gick jag upp "tidigt" och tog tåget ner till GBG. Tänkte göra en liten oplanerad resa dit för o umgås lite o så. Det började bra med fika och shopping på stan. Sen spåra det lite, så efter mycket om och men bestämde AQ och jag att jag skulle åka hem redan på kvällen. Såhär i efterhand gjorde det ingenting, eftersom man blev ju mer och mer opepp, dels pga regnet och dels pga det som hände. Men vi hade ju kul iallafall :)
Blev dock varken Liseberg, utgång eller Emelie, men får helt enkelt åka ner en annan gång igen! Var ju inte så dyrt om man tog sista minuten.

Igår vaknade jag åtta på morgonen - lite halvbittert sådär, med tanke på att jag varken hade katter eller annat som väckte mig, men det var bara o gilla läget. Hade en del o göra på dagen, så det var lika bra.
Degade med frukost och sen gled jag iväg till Marieberg för att uträtta lite ärenden. Systemet, H&M, The Phone House (har min HTC nu igen, äntligen, och jag behövde inte betala en spänn för lagningen!), present till mamma som fyllde osv. Sen vidare till ICA för att hämta ut mitt paket från La Redoute som hade kommit + handla lite.

Sen drog jag direkt till Nora, för jag tänkte eftersom jag inte har något att göra, kan jag lika gärna gå på Noramarken. Sagt och gjort, jag mötte upp mamma o sen gick vi ett varv, men det var som jag misstänkte = bara skit! Man vill inte köpa något alls, för det är bara skitsaker. Dock köpte jag två nagellack för 30:- och marknadsgodis.. Men det är inte mycket o hänga i julgranen.

Efter det åkte jag hem o gjorde mig i ordning för kvällen. Det vankades vin hos Robert. Kvällen blev riktigt rolig faktiskt! Det är rätt skoj o bara vara ute med killar :P Robert, Molle, Adde, Ronny o jag ägde iaf dansgolvet, så mycket kan jag säga :P Och det var riktigt trevligt o se Linda där i vimlet! Spårad vad hon också :P

Söndagen idag har blivit seg, men det är ju som det ska vara. Film hos Robert, sen hem o dega lite o sen gick jag tillbaka o spela lite GH + blev bjuden på mat. Gött! Men nu har man tappat all energi och vill bara sova och det ska jag försöka göra rätt tidigt. Imorgon återgår man till vardagen och jobbet.








XOXO

Kommentarer
Postat av: Erika

Tråkigt att det blev knas i GBG. Hoppas det var kul ändå den lilla tiden du var där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback