Det blir aldrig som man tänkt sig...

...men inte klagar jag för det!

Vaknade halv nio av kattjäveln.. vid nio fick jag gå upp, för jag kunde inte somna om.
Låg o dega i soffan med några mackor när Jonas frågade om jag kunde skjutsa han till Canon Center.
Och tråkigt som jag hade, så ställde jag upp!

Det resulterade i en god lunch på Subway, häng på AMS + ett gympass!
Och det var faktiskt riktigt skönt! Värmde upp lite snabbare än vanligt på crosstrainern och blev inte ens trött, så powerwalkarna kanske inte har sölat ner mig under sommaren?
Jonas var lite sen upp, så han var tvungen o köra ifatt mig i kalorier vilket slutade med att han packa ihop helt och orka inte köra mer styrka sen! :D Hahaha. Jag lovade ju faktiskt o berätta det för allihopa ;)
Körde sen massa mage och rygg och förväntar mig bara en skön träningsvärk imorgon. Har inte fått det ändå, så får se.

Efter gymmet blev det hem o duscha o fixa innan sällskapet kom. Vi såg The Hangover (kändes som jag var den enda i hela världen som inte sett den), så nu blev det äntligen gjort! Och jävlar vad bra den var, haha. Kul o känna igen sig i Las Vegas också ;D

Nu är jag faktiskt ganska trött, så även om jag börjar sent imorgon, så ska jag nog sova snart.. Längtar efter min sköna säng :D

Men först lite Mindjolt Games, hoho.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback