Första veckan avklarad

Yey, nu har jag jobbat en vecka efter semestern. Och det har gått bra. Och fort!
Fan, det var ju helg nyss. Kan bero på att jag slutat sex alla dagar jag jobbat + varit ledig en dag.
Ska dock jobba helgen, men det gör inte så mycket. Det är ändå tråkigt väder och jag kan ju umgås med vänner på kvällarna för det :P

Har rört på mig bra i veckan också. Började med en powerwalk i måndags.. i tisdags sprang jag, men det var så tråkigt, jag gick tillbaka till powerwalk igen ons + tors.. Är hur skönt som helst o gå ut o gå jättefort på kvällarna med bra musik i lurarna! Snart drar nog dock gymmet igång igen, så fort A kommer tillbaka från utlandet och förhoppningsvis är frisk, så.. då blir det ett nytt gymkort :P

Nej, jag trodde jag hade något vettigare o skriva just nu, men tydligen så var det inte så.
Nu ska jag glo på en film o äta lite mer grönsaksstavar med cheddardipp.. mmmmmuuumms!

Cha chaaaaaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback