Måndag

Tråkmåndag! Långt till helgen och bara jobb fram tills dess. Kul kul...

Dagen började ju inte direkt bra. Fick ett sms som jag svarade på och bara sa sanningen.
Fick ett väldigt hånfullt svar tillbaka (så som jag tolka det) innan jag fick en annan förklaring.
Förstår inte. Äsch, skitsamma. Lika bra o avsluta det nu.

Jag kan säga det här med. Jag har fortfarande "förhållandeskräck". Så fort man börjar prata lite extra o kommer varandra närmare, så flyr jag. Jag tror inte det är allvarligt, jag har väl bara inte hittat rätt än. Men det kan bero på att jag inte letar heller. Jag pallar bara inte. Gillar mitt liv som det är just nu med underbara vänner man kan umgås med utan förpliktelser och liknande. Det är så jag mår bäst har jag märkt.
De flesta vet nog vart förhållandeskräcken kommer ifrån. Har säkert nämnt det några gånger. Jag tror dock inte jag kommer hamna där igen, då man lär sig av sina misstag. Men ändå.
Nej, jag trivs bra med o va singel, även fast hösten närmar sig och kvällarna blir mörkare o mörkare... Tror jag överlever faktiskt.

Jobba till åtta idag och sen bar det iväg till gymmet. Körde stenhårt på crosstrainern i en halvtimme. Jävlar vad svettig jag blev :P Men skönt var det efteråt iaf! Sen några magövningar och sen stretch. Man ska ju börja "lugnt" när man har gjort ett sånt långt uppehåll :P

Lite drygt o komma hem halv tio, duscha, tvätta håret, ställa sig o laga mat samtidigt som man ska försöka varva ner framför tv'n/datorn, men men.. Det gick ju idag med :)

I helgen är äntligen Anna ledig och då ska vi umgås deluxe. Var fan ett tag sen nu. Men det blir ju så när jobbtider o grejjer krockar. Kul att hon jobbar iaf ;D

Nu blire snart sängen!

XOXO
Carrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback