Nehe

Nehe, va lite seriös kanske.
Har inte direkt orkat/hunnit skriva på ett tag. Men så är det ju på sommaren.

Sen födelsedagen har jag mest jobbat och umgåtts med vänner. Har blivit några goda grillbufféer med nära och kära.
Det gillar vi!

I helgen var man på bröllop. Hade aldrig varit det förut, så det var en upplevelse. Typ. Skönt att det gick plus tillslut iallafall. Det är vi nöjda med!

Den här veckan har varit lugn hittills. I måndags blev det långpromenad deluxe + bio med lite folk. Sommaren med Göran såg vi och den var helt okej. Lite rolig då och då :)
Igår var jag i Nora hos mor och far hela dagen. Långpromenad med pappa, lunch, deg på altanen, besök hos mormor, handla, sen grillat på kvällen. Saatan vad gott det var! Rumpstek (hihi), smörslungad potatis och tzatsiki. Mmmmmm!

Idag är det ju en strålande dag. Har redan storstädat lägenheten sen jag vakna + tvättat tre tvättar. Effektiv deluxe!
Har fått två förfrågningar om bad också. Det låter ju onekligen lockande.
Ikväll blir det iallafall trevligt sällskap och god dryck med vänner! Tror vi blir minst 10 pers och ska hålla till på en utegård i solen. Yeeey.

Idag eller imorgon bokar vi förhoppningsvis Cypern också! YEEEEEY! Ska bli så skönt o komma utomlands igen!

Återkommer när jag vet mer. Tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback