Sååå

Yees, ny vecka och min jobbhelg är över. Den gick faktiskt rätt fort.

I fredagskväll var jag bara hemma o mös med mig själv med grönsaksdipp och en bra film.
La mig så "tidigt" att jag var hur pigg som helst under lördagen och det var dubbelt så tråkigt då märkte jag.
Det var lite kunder, så vi hade inte så mycket o göra.. Kom fram till att det hade varit bättre om jag varit trött o bakis, eftersom det är skönare o sitta o glo in i dataskärmen hela dagen :P

Sagt och gjort, drog på förfest hos Mogge med AQ där det var roliga o trevliga människor. Sen blev det Strömpis och där träffa man ännu mer folk man kände, så det var jättekul! Stötte på T igen och det var ju otippat, men ganska najs det med :P

Söndagen var seg med kunder också och jag var piggare än jag trodde jag skulle vara efter fem timmars sömn, men den dagen gick rätt fort ändå. På kvällen blev det en powerwalk som ledde mig så långt bort i Örebro som det bara gick, haha. Hade iofs varit där en gång tidigare på efterfest, men hitta fan inte dit igen :P Men blev ju trevligt iaf. Tur jag fick skjuts hem, annars hade jag kommit hem sent :P

Idag har det också varit segt på jobbet.. reser inte folk längre? Kanske blir mer folk imorgon då lönen kommer. Yey!
Imorgon är jag ledig, så då blir det nog tvättning, rensning i garderoben och sen filmmys med trevligt sällskap.

Nej, nu kanske man ska dra till Robert o spela lite guitar hero.. måste ju öva mer, så man blir bättre :P

Btw, GÖTEBORG I HELGEN ;D ;D ;D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback