Semester v2

Den här veckan har inte varit lika händelserik som förra. Lite tråkigt, lite skönt. Beror på hur man ser det.

Fre-sön låg vi hela dagarna vid alnängsbadet och bättrade på brännan. Fan vad skönt det var o bara vara där o inte anstränga sig något. Fick man tråkigt hade man en hund som roade en och blev man sugen på något, så gick man bara bort till duden i kiosken och köpte sig en glass eller en korv. Letade man efter något najs att titta på, så var det bara att gå upp till beackvolleyplanen och ställa sig. Haha nerå. Skönt har det som sagt varit!

Måndagen kom och det blev sämre väder. Dock har det inte regnat så mycket som jag trott och det är ju skönt.
Mamma dök upp efter jobbet och vi gick en sväng på stan. Sen blev det Pizza Hut. Fan vad gott det var :)
Var ganska nöjd för jag köpte inte så mycket. Köpte bara 6 böcker för den ringa summan av 100 svenska kronor. Var väl ett bra klipp! Eller många klipp?

Idag har det också blivit en soft dag, dock en trevlig en. Vaknade halv tolv av nån jävla anledning efter 10h sömn och fick lite panik, men den gick snabbt över när Petra ville ta en fika på stan. Jag åt frukost lite snabbt, tog en dusch o gled sen mot Java. Det blev en sallad där, för dom är ju sååå goooda! Vi satt där några timmar, gick sen några varv på stan och sen råkade jag shoppa också. Men det var också ett klipp - två strandklänningar/tubtoppar för 129:- totalt! Så det gjorde inte så mycket.

Tyckte lite synd om mig själv igår också, så jag beställde lite boxar från CDON. Det var ett tag sen nu och jag hade presentpengar kvar från födelsedagen. Dom kommer imorgon!

Det blev ingen resa till Cypern för mig, Fick inte ledigt, fuckfuck. Men men.. får åka dit nästa år istället. Jag var ju ändå tre veckor i USA för en månad sen, så jag ska fan inte klaga :) Får se fram emot Addes trevliga förslag så som kräftskiva och kryssning istället. Kan vara kul när tråkiga hösten närmar sig. Blö. Snart är det jul igen också, haha. Gött mos.

Nej, gå o sova kanske? Får se om man vaknar nån vettig tid då. Jadajada. TTFN! /Carrå

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaag vill emd på kryyysninnnngg!! =D

Postat av: Carrå

Men det är klart du ska! Vi bokar in en snarast! ;D

2009-08-12 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback