Sista dagarna på semestern

Då var det inte många dagar kvar till jobb igen.
I början av veckan var det ganska tråkigt o va hemma, och det är det iofs nu också, men det händer lite mer på helgen, så de här sista dagarna kommer säkert gå fort.

Igår var jag på stan o Marieberg med Anna och Petra. Det var trevligt bortsett från min onda tå som gjorde mer och mer ont under dagen, så tillslut haltade jag som en invalid. Fan vad dom garva åt mig :P
De försökte hitta najsiga outfits till resan. Det blir nog riktigt najs det där. Är bara liiiite avis att dom har åkt nu, haha.
Men jag klarar mig. Det är bara o tänka positivt! Jag sparar ju pengar och kalorier ;) Hahaha
De var så söta o snälla innan o tyckte synd om mig för jag inte kunde följa med.. aawww <3 Vilka fina vänner man har!

Från början var helgen död på happenings, men nu händer det lite mer. Ikväll blir det antingen förfest med tacos hos MN med JB och AQ och sen Harrys, eller så blir det en tripp till Nora för att äta örtlax med aioliyoghurt. Lät jävligt gott. Just nu kvittar det för mig, så vi får se vad kära AQ har bestämt sig för!
Imorgon blir det nån fest hos JJ iaf.. hoppas på skoj folk osv..! Sen är det bara att vila upp sig för jobb igen.
Jag får ju en mjukstart genom att bara jobba mån och tis innan jag är ledig på ons igen, så det är skönt. Sen jobbar jag iofs helgen, men det gör inte så mycket. Blir troligtvis utgång med Petra o Anna innan Petra åker hem till Oslo igen, gött!

Hittills idag har jag hunnit med o städa skåp o lådor.. det behövdes verkligen eftersom det var kaos överallt.
Nu ska jag göra någon god mat och sätta mig framför tv'n o dega ett tag. Sen får vi som sagt se vad planerna för kvällen blir.

Cha chaaa! ;D


Kommentarer
Postat av: Erika

Tänkte komma förbi med lite av dina grejer nån dag i vekcan. När passar det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback