22 december 2009

Fan vad tiden går fort. Nu är den här dagen också slut.

Den börja trögt iofs.. Inte många kunder och rastlös till tusen (tussen?) på jobbet.
Sen kom Lotta och AQ. Var superkul att se båda två! Var så längesen sist..
Och sen rulla det på ganska bra faktiskt.. En hel del kunder som ville växla.. Dock mest julklappspengar, så försäljningssumman förblir låg.. Men men.. man har ju något att göra iaf :) Eftermiddagen rullade på bra och tillslut var klockan sex. Gött mos.

Jag åkte direkt till Charlie för att vänta på Virran. Hon skulle bli klippt och färgad och jag skulle bli färgad.
Vi hade supermysigt, snackade massa skit och skrattade som fan. Efter ett tag hör vi ett kvittrande ljud i vardagsrummet. Jag undrar om Charlie skaffat sig en fågel, men det hade hon inte :P Det visade sig att det var TV'n som "pep" och det luktade bränt i hela rummet. Shit vad läskigt! Det var bara att dra ut sladdarna och hoppas att inget skulle explodera. En timme innan pratade vi om att hon var tvungen o köpa ny TV snart, men tänkte avvakta till våren. Det behöver hon inte göra längre :)

Sen åkte jag hem, bäddade i nya lakan, packade inför imorgon plus käka lite.. Var dock ganska mätt efter Charlies megachokladboll + vienettaglass + glögg-fika. Men kände att jag behövde "mat" också :)

Imorgon åker jag till Nora tidigt och ska göra julgodis + köpa sista julklapparna med mor. Sen blir det en tripp högre upp i landet. Norrland får sig ett besök och det blir mysigt! Åker hem tidigt på julaftonsmorgon, där det väntar julbord hos farmor & farfar. Sen hem o mysa framför TV'n och sen blir det ett besök hos mormor också.
Sen hem och mysa igen. Julgodis, julmat + spel förhoppningsvis. Aja, det blir nog en bra jul iaf :)

Nu snöar det som fan här igen. Och jag är så glad över att det kommer bli en vit jul! När fan hände det sist liksom?! Weeeeeiiiii! :)

Juldagen: Skolgatan + Ritz?


Cha cha bebes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback