"Bloggpaus"

Oj, nu har jag inte bloggat på aslänge.. Har inte riktigt haft tid.
Men det gör inget, för jag älskar att ha fullt upp!

Kommer inte ihåg så mycket vad som hände förra veckan.. (Förutom att jag möjligtvis blev gladare än jag varit på länge?) Så det får vara en lucka där..

I måndags åkte jag iaf till Norrland efter jobbet. Var supermysigt! Tisdagen spenderade vi framför GH och jag plockade trophie efter trophie.. ;) Sen blev det pizzaätande, fotbollsspelande och fotbollstittande med diverse folk.

Åkte hem onsdagmorgon och direkt till jobbet. Torsdagen blev bara jobb och på fredagen blev det hastigt och lustigt bestämt att jag skulle med till Linköping, så direkt efter jobbet drog vi iväg!

När vi väl var framme blev det bowling och alkohol, och jag ägde bowlingen som vanligt.. ;) Kanske inte världens bästa första intryck, men ändå :D

Lördagen blev socialdeg + en sväng på stan.. Sen försökte vi tagga till med en film, men det gick åt helvete, haha. Framåt tio kom vi igång igen och drack diverse alkoholhaltiga drycker + spela kort. Sen tog vi oss upp på stan och det blev utgång på Slver. Var ett maffigt ställe! Dock lite lång kö för o komma in.. men var trevligt ändå. Blev lite dans o blackjacktittande o umgänge.

Söndagen blev deg deluxe fram till eftermiddagen.. Sen bar det iväg hem till Örebro igen. För en mysig snabbvisit. Sen åkte vi vidare till Nora för påhälsning + katthämtande. Och sen fick jag skjuts hem av mor och far. Thanks!

Den här kvällen har varit jobbig. Trodde inte man kunde sakna någon så mycket efter så kort tid.
Men uppenbarligen kunde man det. Det har varit mycket känslor som vällt upp den här helgen.


Me like you so much..


Nu får det vara bra med skrivande. Är trött, så snart blir det sängen! Tjobre.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så underbart härligt att läsa gumman <3

2009-12-14 @ 09:57:44
Postat av: Erika

Jättemys o höra :D GLAD FÖR DIN SKULL!



Vill du komma över och dricka glögg någon dag förresten?

Postat av: Gums

Glad för dig!

2009-12-16 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback