Julveckan.

Då har slutspurten börjat. Julafton på torsdag.
Som vanligt har man jobbat bort hela december.
Det är inte som förr i tiden när man längtade till jul i flera månader.. Nu längtar jag inte ens dagen innan.
Kanske lite synd, eftersom jag inte brukar ha så mycket julkänsla längre, även om jag tycker om allt som har med julen o göra. Men men.. i år har vi iallafall snö och det gillar jag starkt :D Tycker om när det är helt vitt på marken.. Så här länge har vi fan inte haft snö på flera år.. Örebro som brukar ha minst i hela Sverige typ.. :P

Dagen har varit bra. Har alltid lika kul med mina flickor på jobbet. Idag var det inget undantag och chailatte beställdes! Man måste ju få värma sig med något i kylan.. ;P Vi är Espresso House trognaste kunder!
Ska dock bli skönt när julen och mellandagarna är över, så det inte tar en kvart att ta sig ut från gallerians parkering. Helt sjukt att så många är kvar till åtta på kvällen och det är megakö ut på motorvägen..

Åkte till ICA efter jobbet för att hämta ut min julklapp från chefen. Nu ska här spelas spel :P

Imorgon blir det jobb till 18 och sen ska jag hem till Charlie och bli färgad i håret av Virran! Ska bli så skönt o få någon ny färg! Även om det inte syns att jag har utväxt :) Kul med variation iaf. Och så blir håret fräschare.
Sen blir det hem o packa det mesta, sova och sen åka till Nora tidigt den 23:e..

Då blir det julgodis och mys med mor o far innan jag troligtvis beger mig norrut för o hänga lite med H och hans familj. Det visar sig helt enkelt...

Nehe, godnatt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback