Lovely wednesday

Inte så lovely egentligen. Bara helt normal.

Aptrött när man vakna som vanligt.. Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig..
Men när man är ledig och får sova hur länge man vill, så vaknar man typ pisstidigt.. Värt liksom.

Den här dagen på jobbet var den långsammaste. Vid två, tre började jag tröttna på o sitta o glo.. Tur de andra dagarna gick fortare! Men helt plötsligt var klockan iaf sex och jag drog till gymmet. Passet gick såå mycket bättre idag än i måndags.. men man måste ju få komma igång lite först. Skönt var det iaf!

Sen hem och laga den exklusiva maträtten pasta och korv och sen har jag faktiskt kollat på tre tv-program idag med mina tre kanaler, yey!

Var förresten på Telia idag och fixade Digital-TV. Får boxen på fredag och kanalerna inom en vecka = GÖTT!
Ska bara ringa och avsluta mitt abonnemang på Boxer, sen är jag äntligen klar med det här jävla ringandet hit och dit! Naaaajs.

Imorgon är jag ledig och ska tvätta, träna, fika med Petra + handla julklappar och sen får vi se vad som händer!

Auf Wiedersehen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback