That was a nice weekend...

Yes it was.

Helgen började kl 18 i fredags när jag slutat jobba.
Hem för att ringa ett samtal och fick inget svar. Äsch, blir väl uppringd tänkte jag..

Började städa toan för att fördriva tiden. Inget samtal.
Började dammsuga. Inget samtal.
Började laga mat. Åt den. Inget samtal.

Var riktigt bitter där ett tag, men sen kom jag på att jag skulle åka till Norrland istället o så blev humöret mycket bättre! Det blev tvspelstittande och Band Hero-spelande.. Och mys.

På lördagsförmiddagen blev det inte mycket vettigt gjort.. Framåt ett-tiden brummade jag hemåt i min lilla Polo för att möta upp finaste Jossan för en fika! Det är alltid lika underbart att se på henne. Så himla fin människa. Så glad att jag lärt känna dig <3. Vi hade lika mycket att prata om som vanligt. Måste åka och hälsa på när den lilla bebisen kommit ut.. Inte långt kvar nu!

Efter fikat åkte jag hem och tog det lugnt.. Var riktigt trött, så blev mest deg i soffan.. Kolla massa på TV o sen ställde jag mig och gjorde wok, för H skulle komma. Då vi var dödströtta båda två, så somna vi tidigt. Haha tidigaste vi lagt oss en lördag på hur länge som helst tror jag..

Vakna ganska sent på söndagen (skönt o få sova ut) och degade deluxe i några timmar.. kollade på skidskytte o sen helt plötsligt fick jag bara för mig att trycka in alla kablar ordentligt bakom TV'n.. och VIPS så hade den dåliga bilden försvunnit! Haha, fan vad mongo man är då..! Jaja.. bättre sent än aldrig ;)

Sen blev det Marieberg och julklappsshopping. Det var ganska kul faktiskt! Haha.. Tyckte nog inte mitt kära sällskap.. :P Men vi var nöjda efter några timmar där och åkte till Pizza Hut för o käka.. Myys.

Tack för en mysig helg alla inblandade!
Snart blir det sängen.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack själv gumman. Du är bäst! <3 Pussar och GOD JUL från mig!

2009-12-21 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback