03FEB2009

Yeash så var det tisdag och jobb väntade.

Hade inte en sån ansträngande dag framför mig, det visste jag.
Åkte dit, satte mig vid datorn och började leta roliga youtubeklipp och satte mig på fejjan :P
Åtta timmar senare åkte jag hem. Sicken dag. Gick hyfsat fort, men ändå långsamt. Det är väl det enda negativa.

När jag kom hem blev det köttfärssås och spagetti i matlådor.. själv tog jag lite flingor och gjorde en god smoothie.
Riktigt bra kvällsmål om jag får säga min mening. Och inte ett dugg onyttig heller.

Naturell yoghurt (kan blanda med fil också)
En mixsmoothiepåse från Willys (eller blanda andra frysta bär)
Mixa det och fäääärdig :D

Supergott är det!

Nu är det bara två dagars jobb kvar och sen väntar kryssning! Hoppas det blir askul!

//Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback