Äntligen fredag

Så var det fredag och jag har en ledig helg framför mig. Med i stort sett inga planer alls. Känns hur bra som helst!
Gymmet och utgång imorgon bara. Bra kombination ;)

Har haft en lite stressig dag idag faktiskt. Var tvungen att ge lite uppbackning i stan, så Mariah och jag åkte dit. Kunder hela dagen blev det. Hets hets. Men gick bara bra!

Nu sitter jag här med Anna och lanar. I brist på annat :P
Får se vad vi ska hitta på senare. En nattlig promenad är iaf inbokad.

Har förresten betalat flygbiljetterna till resan nu! No turning back, yey! Aaaaaj lajk it!

Och grannen har fest och det är ju inte ETT DUGG bittert o sitta är o lyssna på all dunka dunka musik... :P
Fan.... aja det är snart imorgon ;P

Heeeeeeeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback