En dag på jobbet

Så sitter man här på jobbet och halvsover.
Gårdagen var trevlig. Men fick alldeles för lite sömn.
Undrar vem det beror på.. eller vilka ;P


Drog till Elin och förfestade lite. Var massa trevligt folk där och vi körde ölspelet, skrattade och hade roligt.
Det var gott med vin igen, men det var bra tur jag inte drack mer sen. Då hade jag nog inte tagit mig till jobbet.
Träffade mycket folk och det var SVINKALLT ute. Helt sjukt.
Fick iallafall ha mina nya fina skor och det gick skitbra! Det gillar vi :)

Man läser massa trevligt på andras bloggar att dom ska ha myskväll hemma med godis, chips, pizza och cola. Och det låter helt uuuunderbart. Men sen när man väl sitter där själv med en godispåse, då blir man bara äcklad, för man känner sig så himla onyttig. Det var bättre förr i tiden när man slapp tänka på vad man stoppade i sig.
Tror dock det kommer bli bättre när jag äntligen får sätta igång med träningen igen, men det är ju på måndag det. Eller ngt. Gillade våran period när vi hängde på gymmet fem dagar i veckan. Skitsamma om det var sent. Man blev ju smal iaf :P

Med det vill jag säga att jag är sugen på en mysig hemmakväll med en god vän, en pizza/kebabrulle och godis. Och något bra på TV. Vet inte om Melodifestivalen räknas som det ... med tanke på hur utbudet varit hittills.

Samtidigt måste jag börja spara pengar nu. Inga onödiga utgifter. Ska försöka göra mitt bästa.. borde lägga upp någon slags budget för att klara det. Vore kul med en sån utmaning. Men själv är jag ju så himla svag när jag råkar gå in i en mataffär eller liknande.
Det sägs ju att man aldrig ska gå hungrig på en mataffär, men hur ofta kan man planera in det. Det är ju ofta impulsivitet som gör att man drar till ICA och handlar något gott.

Oj, nu kom det många tankar. Men vad finns det annars o göra på jobbet. Jeanette sitter o babblar om massa olika skidor på tradera och jag förstår ingenting :P

Om vi ska köra en sammanfattning av skiten, så är jag jättesugen på godis nu (även om jag vet att jag kommer tröttna väldigt fort), sugen på en hemmakväll, sugen på min matlåda, sugen på den goda blåbärstårta som finns i kylen här på jobbet, sugen på min macka med skagenröra osv osv.. och samtidigt har jag ångest för jag är sugen på allt det.

Vad gör man?

6 kunder har vi haft hittills och det har gått en och en halvtimme. Yey. Not.
Jag tror jag tar mig lite tårta.

På måndag SKA vi börja träna!

/Carrå


Kommentarer
Postat av: Stina

Men Carro då... Sitter du o bloggar på arbetstid ;)

Nu ska jag börja hålla koll på dig..



Hoppas du får en mysig kväll, vad det är blir. Här blir de vin, vin o vin!!



Kram kram

Postat av: Carrå

Haha, det finns inte så mycket annat o göra härute, så japp! Jag bloggar på arbetstid ;)

Någon gång måste man ju börja tjäna pengar på sin blogg ;) Haha.



Jag tror jag fick för mycket vin igår, så mycket möjligt det blir hemma ikväll, men det visar sig :)

Kram!

2009-02-21 @ 16:41:22
Postat av: Jossan

Är tårtan slut nu? ;)



Puss!

2009-02-24 @ 09:05:54
Postat av: Carrå

Lite tårta kvar, men den lär vi slänga, för nu är den ju gammal! Men jag tror fan jag åt mest av alla här, hihi. Nu har jag börjat mitt nya liv, så nu dröjer det till nästa tårtbit.. men satan vad gott det var! Puss!

2009-02-24 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback