En fundering

I morse var jag lite tidig till jobbet, så jag drog en vända runt Örebro.
Lyssnade på lite nostalgimusik och kom fram till att när man var liten, så hade man idoler.
Nu för tiden har man inga idoler.
Man har grupper/artister man lyssnar på och så är det med det.
Och man har ju inte direkt EN grupp eller EN artist som man lyssnar på nu för tiden.

Jag lyssnar på så otroligt mycket olika stilar.
Powermetal är en favorit iaf. Sen lyssnar jag på punk, pop och svenskt också. Hiphop/R'n'b är ingen höjdare, men det finns en del låtar som funkar. Och när man är på bra humör, så är partymusik det bästa.

Så nu undrar jag:
Hur många låtar ska man gilla med artisten/gruppen för att man ska få kalla det sin idol?

Jag har kommit fram till att jag lyssnar på en hel del låtar med en speciell grupp. Kan man kalla det för sin idol då?
Om man nu ska ha idoler alltså :P

Nej, nu ska jag "jobba" vidare :)

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback