Fettisdagen

Det har varit en bra dag idag!

Det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att hälsa vår nya kollega, Mariah, välkommen. Jag fick bli hennes fadder, vilket betyder att jag ska lära upp henne om allt på FOREX. Idag gick det finfint! Hon är snabblärd :) Bra jobbat!

När jag jobbat klart åkte jag direkt o hämta upp Anna för att glida vidare till gymmet. Det är SÅÅ skönt o komma igång igen efter förkylningen! Man känner sig redan smalare och nyttigare.
Efter träningen blev det en god sallad och en nyttig smoothie.
Och imorgon är jag ledig! Det kan inte bli bättre :)

Morgondagen är redan fullbokad:
- Vårdcentralen
- Lunch med Jossan på stan <3
- Försöka hinna tvätta någon gång mellan 13 och 15 (har tvättid då)
- Gymma med Anna
- After work med kollegorna

Dagen lär gå fort. Sen jobbar jag två dagar, sen ledig i helgen! Vad skönt det ska bli!
Nu ska jag snart ta mig en dusch och sen lägga mig o glo på film med kissarna. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback