Freeeeeeeedag

Idag är det fredag, yey! Fast inte jättemkt yey eftersom jag ska jobba hela helgen. Dryyygt.
Fast det är ju ändå på kvällarna som det händer ngt :P

Så fort jag slutar idag (kl 20) ska jag åka och hämta Anna i Adolfsberg och sen glider vi hem till mig och byter om och sen knallar över till Elin som fyller år. Grattis!
Vet inte hur det blir sen, eftersom jag ska upp tidigt dagen efter och jobba, men umgås och ha kul tänkte jag iaf göra :)
Sen blire jobb 10-18 och sen vore det ju kul o hitta på ngt på kvällen där med. Annars blire väl Melodifestivalen and stuff :P

Usch, jobbar varje dag nu fram till onsdag. Drygt. Men men.. Nu måste jag iaf tjäna massa pengar...

...FÖR VI HAR BOKAT RESAN NU!

Uhh, nu är det verklighet. Fan vad jag längtar.

Detaljer:

Vi flyger till New york, stannar där i tre nätter. Sen flyger vi vidare till San Fransisco och stannar två nätter.
Sen hyr vi en bil och bilar längs kusten ner till Los Angeles och stannar där i en vecka. Sen bilar till Las Vegas och stannar i tre nätter, sen flyger hem efter 16 dagar.

Fatta vilken resa! Fatta vad kul vi ska ha! Fatta vilken upplevelse! <3

Kommentarer
Postat av: lala

haha fick tårar i ögonen när jag läste hur vi ska åka, det ska bli så kul!!

2009-02-20 @ 20:36:31
Postat av: Ella

Det var ingen dålig resa du =) Jag förstår att du längtar... Vi får ta våran dag snart tycker jag =)

2009-02-21 @ 09:41:03
Postat av: Carrå

Lala: Eller huur, kommer bli askul! :)



Ella: Nej, det var ingen dålig resa =) Japp, vi får försöka pricka in en dag.. tyvärr jobbar jag ganska ofta, men vi får lösa det :)

2009-02-21 @ 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback