Helgen som var.

Så var helgen på väg mot sitt slut. Har inte varit så mycket helg egentligen för min del, eftersom jag hängt en del här på jobbet. Men men...

Sällskapssjuk som man är, så håller man sig inte hemma, även om man jobbar helg.
Jag hämtade upp Anna direkt igår efter jobbet och åkte hem till mig o började göra oss i ordning.
Jag var liiiiite sliten då, efter att ha suttit halvbakis, och sjukt trött efter 4h sömn, på jobbet.
Halvlåg i soffan medan Anna plattade håret. Sen blev man inbjuden till förfest hos grannen.
Då blev det plötsligt mer pepp. Jag hoppade in i duschen och sen var jag fit for fight igen.

Tillslut gled vi över till grannen med varsin drink och började umgås. Blev en hel del skratt när Olle förklarade att hans kompis hade lekt handikappad på en kryssning en gång.
Sen bestämde vi oss för att ta en taxi upp på stan och Klaras. Lågkonjuktursparty var det där och det var ju najs med gratis inträde! Var ganska kul där. Inte så mycket folk, men träffade några man kände iaf!
Efter några timmars dansande och drickande var folket fyllehungriga, så det blev Grillcorner. Och då hade man ju inte lite ont i fötterna. Sen hade det snöat hela kvällen, så det var halt som satan. Det var m a o skönt o få sätta sig på en stol.

Sen tog vi en taxi hem och eftersom det snöat som fan nu i flera dagar har det blivit en trevlig snövall längs trottoaren. Den tyckte Anna var för hög för o komma över med hennes höga klackar, så Olle fick för sig att hjälpa henne.
Och vilken syn! Hahahahha
Han orkade inte lyfta upp henne (full som han var), så dom tippa baklänges ner på gatan.
Hahahahah fy faaaaan vad vi garva!

Sen blev det lite häng hos mig, sen drog dom till dörren bredvid. Jag kände att jag var tvungen att gå o lägga mig, eftersom jag inte fick så mkt sömn natten före. Och somna typ direkt. Skönt!
Så idag är jag faktiskt ganska pigg, även om jag känner att jag tänker lägga mig tidigt ikväll :P

Nu har jag hängt på jobbet i två timmar och har haft kanske 10 kunder .. yey vad najs! NOT.

/Carrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback