Igår.

Igår var ingen bra dag.

Somnade tre på natten. Vaknade sju av att mina älskade byggjobbare utanför fönstret hamrade på järnrör (lät som det iaf).. och det var ju inte bara en gång. Efter försökt somna om i en timme gav jag upp och läste lite. Då blev jag såklart pisstrött och somnade om. Då drömde jag den mest sjuka drömmen jag varit med om i hela mitt liv. Och den drömmen var så lång. Den tog aldrig slut. Och när jag vaknade av den så hade jag sovit sju minuter. Bra Carrå. Somnade iaf om igen och vaknade kl 10 helt jävla död. Tur att byggställningarna är på väg bort. Markarbete väntar. Jag väntar på asfalt.

Var ganska trött på jobbet hela dagen. Och det blev ju inte bättre att man blev utskälld redan efter en kvart. vilka idioter det finns. När man inte ens gjort fel utan bara följer reglerna. Hoppas polisen tar dom jävlarna.

Nu sitter jag på jobbet och har noll att göra igen. Börjar bli hungrig, så tar nog fram min laxlåda snart. Mumma.

Later dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback