Kohagen är grön

Sitter på jobbet och gör absolut ingenting.
Vi är fyra stycken som sitter vid fyra datorer och lyssnar på musik och surfar.
Det är precis vad vi har gjort sen tio/tolv i förmiddags.
Tur man har så jävla jobbigt jobb.
Just nu är jag bara trött på skiten för jag vill ha mina fyra dagar ledig.
Iofs borde jag inte klaga för jag har en och en halvtimme kvar tills jag är långledig, men det känns väldigt avlägset just nu. Huvudvärk har jag också.. blöö.

Efter jobbet blir det hem o kasta katterna i burarna o sen dra till Nora.
Stuvade makaroner och köttbullar står på menyn. Ska bli mums!

"I've been through the desert on a horse with no name.."

Byebye :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Cause in the desert, you can't remember your name.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback