Lönedagen

Har inte haft en ledig stund idag!

Vakna tio, hämta Jossan vid tåget kvart i elva, åkte hem i en kvart, åkte till vårdcentralen halv tolv, åkte direkt upp på stan o käka med Jossan efter det, gick lite på stan med henne, sen åkte hem till mig, slängde i en maskin tvätt, skjutsa upp Jossan till tåget strax efter halv tre, åkte hem, städa toan, dammsög, åkte och hämta Anna vid tåget tio över fyra, åkte till Synsam och införskaffade nya glajjer och blev fattig, åkte till gymmet, hann bara köra kondition, åkte hem, var hemma vid sex, duschade, satt i bilen halv sju på väg upp till stan, landade på Lilla Örebro med jobbet och hade after work, gled vidare till Njuta och käkade o drack gott, åkte hem vid halv elva och då satte jag mig vid datorn och kunde koppla av.

Men jag klagar inte. Det har varit KUL! Älskar att ha fullt upp. Ge mig mera.
Har iofs rätt uppbokat även när jag jobbar.

Imorgon ska jag försöka åka till PG Jönsson och hämta min nya tvättnyckel, sen till djuraffären och köpa kattmat och kattsand och sen åka till jobbet. Sen ska jag och Linda betala resan imorgon också! Yey! Sen efter jobbet ska jag iväg till gymmet, även om klockan är 20.30 när vi kommer dit. Sen får jag pusta ut nästa gång :)

Fan kanske dags o sova snart...

Later!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack för all hjälp! Du är en pärla! <3

2009-02-26 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback