Ovärt.

Ovärd dag!

Vaknade efter en lååååång dröm om att jag låg på någon strand o sola.. långtbortistan som man brukar kalla det..

Kändes som jag hade sovit en kvart, men var visst åtta timmar.. Katten låg sked med mig också, så det var väl inte direkt peppande o gå upp ur min sköna säng.

Men en tallrik yoghurt och ett avsnitt vänner senare var man fit for fight igen,


Skruvar alltid på högsta volym i bilen när jag åker till jobbet för att vakna lite mer.. och det blir ju inte bättre av att man kör efter världens äldsta gubbe som inte borde sitta bakom ratten överhuvudtaget.

Kan ju säga det på en gång till dig:

- Gubbe lilla, finns det två filer i en rondell så håller man sig till samma hela tiden och byter inte mitt i.

- Gubbe lilla,  man stannar inte i en rondell. Det är dom som ska in i rondellen som ska stanna!!

Usch vad trött man blir i trafiken ibland..

Så vare jobbet ja. Tog väl en tre kunder idag.. kanske.. Resten satt jag bara o glodde. Städade lite också faktiskt..
Dagarna går långsamt. Det liksom kryper i benen.. Man har inget o göra. Så kom gärna o hälsa på!

Ser fram emot morgondagen iaf. Jobb och sen hem o hämta katterna, sen bär det av till Nora.
Ska lämna dom där över helgen medan Anna och jag åker på kryssning. Yey!
Har beställt mat tills jag kommer dit också - stuvade makaroner och köttbullar. Fy satan vad gott det är. Äter det varje gång jag åker dit :-)

Nu sitter jag o småflinar lite för mig själv, för jag vet fyra stycken nu som är utan tvkanaler.. Tele2vision verkar ha något stort problem, så alla kanaler bara försvann. Själv kan jag kolla på viiiiilken kanal jag vill, hihi ;) Nejrå filåt!

Sitter o kollar på 500 kilos kliniken också.. Jag känner mig helt plötsligt jättesmal... :O

Nej vi höres! Tchüss


Får väl lägga upp en bild, så den här bloggen inte blir så tråkig... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback