Så var det dags igen

Nu hänger man på jobbet igen. Känns som det är det enda jag gör nu för tiden.
Började tio i morse och skulle sluta sex, men en kollega är sjuk, så får jobba över till åtta. Yeey.
Hade ändå inget planerat ikväll, så det gick bra. Men ack så tråkigt.
Har haft två kunder och ett telefonsamtal på en och en halvtimme.
Det blir ju inte mer peppande att man ska sitta här hela helgen också. Hjälp mig någon?

Det som man får roa sig med nu är facebook, bloggen, aftonbladet, youtube och Achmeds fantastiska SMS-signal som får mig o börja garva varenda gång jag hör den!

- Knock knock
- Who's there?
- Me. I Kill you!


Hahahahahahahaha

Virran ska klippa mig idag också! Ska bli skönt o få lite fräschare toppar och lite mer uppklippt. Yey där med!

Ella: Jag återkommer med fler detaljer om resan när vi bokat allt. Så jag inte behöver ändra sen :P

Nu ska jag återgå till att sitta o glo. Skriv en rad på fejjan om ni känner fört ;P

TTFN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback