Sådärja

Så var den här dagen också över. Ibland går det fort. Men nu är det ju snart helg.
Jag hoppas vi har storslagna planer för helgen, annars går jag under.

På fredag blir det iaf Mingla med jobbet. Vi ska säga hejdå till Jossan allesammans.
Usch vad jag är ledsen att hon ska sluta. Det är ju hon som gör dagarna på jobbet!!
Klart dom andra också är roliga o jobba med, men det är verkligen inte samma sak!
Tur att hon inte flyttar så långt bort. Jag har redan blivit ditbjuden av både henne och Hannes, så det ska nog gå bra ;)

Idag blev det jobb, sen gled jag till Adolfsberg o sen blev det Brunnsparken som fick sig ett besök för Anna ville ha lite naturgodis. Hon måste bli frisk till helgen, så är det bara. Sen hamna vi hemma hos mig och kolla på tv.
2½ men, Sex and the city, Top Model, Efterlyst och 500-kilos kliniken hann vi med. Shit, hur länge satt vi där egentligen?

Fick räkning på bilförsäkringen idag också. KUL! Hade billigare första halvåret, men nu har det skitit sig. Ska byta försäkringsbolag, för det tjänar jag 4000:-/år av. Lätt värt.

Lägger in en fin bild från kryssningen:

Klockrent gäng! (Y)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback