Härligt Sverige!!

Åhh jag är så glad att Sverige vann över Spanien idag!
Petra och jag skrek och gapade och hetsade över varje miss dom gjorde (som blev alldeles för många i slutet) men tur som FAN att dom höll i!
Hade iofs kanske inte varit livsviktigt, för efter en vinst mot Kuwait (som är självklar) på onsdag hade dom ändå varit klara för vidarespel. Men ju fler poäng desto bättre!

Men VM gör ju inte att jag saknar handbollen mindre direkt...
Ibland blir man bara tokig och vill åka till första bästa sporthall med en handboll i handen och stå och skjuta i flera timmar. Det är en sån känsla att hoppa upp i luften och skjuta det hårdaste man kan i krysset.. Att springa efter bollen på kontring och göra mål... Att slå en riktigt klurig straff.. Jaa vad gör man??

Jag måste skaffa ett 9-5 jobb, så kanske jag hinner med några träningar framöver.. Nu har jag iofs andra planer den närmaste tiden.. Men men.. någon gång kanske! Man måste ha drömmar :)






Kör för fa aan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback