Hell yeah

Fick många läsare, dock inte så många kommentarer.
Aja, får väl hålla igång lite, så jag håller statistiken uppe. Eller något.

Dagen gick finfint! Jobbade inne i stan och där var det liiiite mer folk än på Marieberg.
Efter jobbet blev det en timme gym med Anna. Fan vad vi håller igång :)
Sen blev det köttfärssås (dock inte lika god som jag brukar göra) och Gilmore Girls.

Är ledig resten av veckan nu och det är så SKÖNT! Känns som jag jobbar konstant vareviga dag nu för tiden. Även om jag inte gör så mycket på jobbet.
Morgondagen är redan uppbokad helt. Tvättid, gymmet (yes! igen! ;P), fika med Petra, kanske Marieberg med mamma om jag hinner, sen Anna, sallad, morots- och gurkstavar och Let's Dance!

Sen är det lördag och då ska jag väl förhoppningsvis ha lite mindre o göra, så jag kan njuta av ledigheten. Dock är det inte lika kul och sitta hemma heller. Men gymmet är planerat då med, sen får vi se.
Skulle behöva ett par nya svarta jeans. Sen behöver jag ha en ny mobil.

Någon som har en HTC Diamond eller en Sony Ericsson Xperia att sälja till mig? Hihi

Har btw fått presentkort på Tallinksilja via jobbet, så nu bär det av på kryssning snart igen! Galaxy here we come!

Nehej, ska man orka ta sig in i duschen? Känns onödigt då jag ska träna om några timmar igen, men vafan. Man måste ju vara fräsch =)

Usa? Göteborg? Vart fan som helst utom Örebro? JATACK!

C ya later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback