Heyheyheyhey

Idag jobbade jag till sex, sen var Anna och jag på gymmet. Snabb uppvärmning, då konditionsmaskinerna aaaaalltid är upptagna.. sen körde vi stenhårt på mage. Vi kommer ha snyggast mage vinner om vi fortsätter såhär :P
I helgen blir det mer kondition (då vi ska dit på andra tider när det är mindre folk) och mer styrka i alla muskler!
Sen på söndag verkar det bära av till Romme, men dissar nog snowboarden för mina gamla hederliga snowblades :)
Träning då med! :P


Nej, nu tänkte jag "offentliggöra" min blogg lite mer. Så nu vill jag ha kommentarer! I stora lass :P
Så nyfiken på vilka som läser..!

En liten kommentar... snälla? ;)

Om jag får många kommentarer lovar jag fler inlägg och fler bilder :P

Tataaaaaa

Coolingar jao

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan carro kan du åka snowboard? de enda jag kommer ihåg från när vi var i sälen förr i tiden var att Inger stod å rökte o hasse stekte korv haha har inte minne av att du åkte nåt då?

2009-01-15 @ 22:00:16
Postat av: Carrå

Haha, vem har skrivit?

Nej, jag har börjat med det på senare år.. dock mer förälskad i snowblades än snowboard även om jag åkt några gånger :)

2009-01-15 @ 23:25:46
Postat av: Eric S

haha glömde visst skriva de, borde inte vara så svårt att gissa ni åkte väl inte skidor med så många andra än svenssons back in the days haha

2009-01-17 @ 13:35:57
Postat av: Carrå

Haha nej jag misstänkte att det var du, men jag vågade inte chansa om det var fel :P

Men kom på att inte så många som vet vad mina föräldrar sysslade med "back in the days" som du säger :P

2009-01-17 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback