Sunday

Så vare dags igen. Bloggtime!

Hade en helt okej lördagskväll igår. Man får göra det bästa av situationen :P
Först spelade ju Sverige sin första match i Handbolls-VM och det var en simpel inledning! Sverige vann stoooort över Kuba.. men konstigt.. Kuba borde inte ens få vara med i VM...
Sen umgicks jag med Anna och Puffen. Puffen och jag käka kinamat medan Anna var kattvakt.
Efter det bar det hem till mig igen och vi kollade Saw III och åt fruktsallad. Mumma.
Filmen var dock growse.. men vi överlevde! ;P

Dagen idag var soft. Och fort gick den också. Attans att tiden alltid ska gå så fort när man är ledig...
Anna och jag drog till Marieberg för jag var i akut behov av ett par svarta jeans.
Stil fick sig ett besök och jag blev 900:- fattigare. Men vilken investering! Såå sköna byxor :)

Sen besökte jag jobbet och frågade om Charlie kunde byta tid med mig imorgon, så jag inte missar Spanienmatchen.. och hon är så superdupersnäll att jag fick byta! Tjoho! Thanks!

Efter det bar det iväg till gymmet för femte gången (tror jag) den här veckan. Kondition och lite magträning. Skönt.
Imorgon blir det vilodag!

Sen har jag kollat på Sverige-Korea nu ikväll och det var en jättebra match! Domarna var väldigt på och dömde utvisning till Sverige hur många gånger som helst, men men.. vi tog dom ändå! Koreanerna gjorde många fina mål (bl två japaner :P) och dom är supersmå och supersnabba. Men vi är stora och starka och stod emot =)

Nu ska jag nog fixa håret.
Tata for now

Jag 6 år :P
Bjuder på en bild från min uppväxt. Med min älskade hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback