1 Juni 2009

Hohoho så var det bara 21 dagar kvar tills vi åker! Fan vad tiden går fort nu.
Börjar få lite smått pack-panik nu.. Det som lugnade mig idag var att man får ta med sig två resväskor som båda får väga 23 kg var och ett handbagage som tydligen får väga 18 kg. Woot liksom?
Inte för jag behöver ta med mig två väskor dit.. snarare komma hem med två.. men det är ett senare problem.
Slipper extraavgifter iaf, tjoho!

Skapligt röd man har varit idag. Tur jag kunde gömma mig bakom min gula skjorta, så ingen såg. Det ser fan inte kul alltså. Och så kunde man knappt sova för det sved så himla mycket. Var ju inte lättare när kattjäveln väckte mig var femte minut heller.. Suck.. Vad fan ska man göra åt saken? Han vill inte gosa, inte äta, inte sova, vafan jamar han för? Han förstör bara väggarna mer och mer också.. Ska bli liiiite skönt o slippa dom om två-tre veckor faktiskt.. men kommer säkert sakna dom då, men då får jag helt enkelt åka till Nora o hälsa på lite.
Och om jag får grillat när jag kommer dit, så är det värt det ;D Såå mysigt o va i Nora o grilla osv...

Förresten.. gjorde en sjukt god kvällsmat nyss.
Var sugen på ris. Och vitlöksdressig. Så jag gjorde en skön mix. Åt ris blandat med wokgrönsaker, vitlöksdressig och soja. Blev faktiskt gott, även fast det säkert inte låter som det :)
Jag är expert på konstiga maträtter. Me like ;D

Det var typ det som hänt mig idag..
Imorgon jobb till 18, sen gymmet. Yey.

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback