Det sviiiiiiiider!

Lugn dag idag.
Var jättelite kunder idag, så fick dega mestadels. Hjälpte till med en elektriker på förmiddagen, så då gick tiden iaf.
Hoppas dom löser problemet imorgon med stegen, hoho.

Jobba till 18, sen åkte jag o hämta Anna o sen Jonas (LAAAATMASK) o åkte till gymmet. Var skönt o äntligen få träna igen, men jävlar vad det sved när jag började bli svettig. Där jag bränt mig hade det blivit blåsor nu, så nu svider det ännu mer än vad det gjorde igår och förrgår... åååh vad kul! Skinnet är så tunnt där också, så så fort jag rör mig svider det mer eller mindre.

Sen hem o duscha o laga mat och efter det blev det TV. Haha, Paris Hilton har en ny realityserie där hon ska välja ut en ny bästis. Hur pinsam är inte hon?! Ofta man kan göra så med ett TV-program... Tyckte Linda Rosing var pinsam, men det här slår fan allt... Men jag kan ändå inte låta bli o titta, dum som jag är. Gillar ju såna där serier som Skönheten o Odjuren osv.., haha.

Sen är ju katten inte den roligaste just nu, men han kan ha lite problem med sina behov, haha.. så blir det inte bättre snart, så får vi ringa veterinären.. Ska nog testa o slå en pling till Salomon imorgon iaf. Väcker han mig kl 4 på morgonen en gång till så blir jag TOKIG.

Jaja, ledig imorgon iaf, så kan sova ut.
Återkommer med uppdatering då.
Imorgon blir det resplanering och nybakta bullar hos Linda.. mums ;D

Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback