DUMLE <3

Well hello there

Skapligt effektiv ledig dag jag haft idag, oavsett vad J säger *argh*


Vakna av katten vid nio, gick upp, åt frukost, började dammsuga, dammade, städa toan, diska osv osv..

Var klar vid ett, åkte till Linda, planera resa, åt god mat, handlade, åkte hem o bytte om, åkte till gymmet, kom hem, duscha, åt, kolla tv o sen datorn.

Inte för att verka tjatig (haha), men fan vad vi längtar mer till resan nu! Vi kolla massa översiktsbilder på Google Earth o sen kolla avstånd o sånt.. sen hitta vi massa roliga Youtube-klipp från Warner Bros Studios! Gaaaah vilken resa det kommer bli! Ge mig ge mig!

Gymmet gick iaf bra. Fick inte ont i fötterna på ett tag, så det är förbättring.. frågan är vad jag har för fucking problem med dom. Läkare vet inte, sjukgymnast vet inte.. Vart tar man vägen då? :O Dom hittar ju inget feeel.. damnit.

Handlingen blev på Willys.. dock efter en mils felkörning, typ, haha.. fatta inte hur jag kunde hamna så fel.. så jag tror jag överlåter körningen till Linda i USA, eftersom jag kör vilse i min egen hemstad! Hur mongo får man bli?!

På Willys hittade jag iaf den här!!



FATTA VAD GOD DEN VAR!! :D :D
Älskar Dumle.. mums mums!

Marabou har kommit med ny chokladkaka också.. Marabou Sommar heter den och ska innehålla bitar av jordgubbar.. den ska jag köpa så fort jag ser den.. det kan jag lova. Verkar jättegod!

Har något jävla mongoljud som pågår inne på toan just nu.. det låter jättehögt ur ett av rören och det går inte att få tyst på! Jag sätter på vattnet i duschen och då tystnar det i några sekunder, sen börjar igen.. Vad fan är det som gör att det låter så? :S Ofta jag kommer kunna sova med det där hemska ljudet...

Börjar 11.45 imorgon, men ska till veterinären då med Mufasa.. han har lite problem med kistan o det därikring, så han kanske ska få lite antibiotika.. får se hur det blir.. får kompa från jobbet någon timme. Men det ska nog gå bra!

Nu blir det sängen och hoppas att jag inte blir väckt så tidigt.

So long !


Kommentarer
Postat av: Erika

Du tänkte att du döper om katten nu när han ändå bara skiter? =)

Postat av: Carrå

Haha, Jonas som börjat kalla honom för det. Och jag har alltid tyckt han sett ut som ett lejon ;D

2009-06-04 @ 23:08:57
Postat av: Emelie

Skapligt gott med dumlechokladkaka !! :D:D

2009-06-08 @ 23:08:28
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback