Ett hat-inlägg.

Det här kommer bli ett hat-inlägg. Men lugn. Jag är inte så arg som det kommer låta.

Jag hatar alla kunder som tar nummerlapp fast det inte är kö.
Jag hatar alla kunder som inte tar nummerlapp och bara kommer fram.
Jag hatar att man måste upprepa totalsumman femtiotolv gånger för varje kund.
Jag hatar alla tio pers som sa att det låg pengar i papperskorgen. Smutsiga o jävliga. Inte värda något.
Jag hatar att jobba helg bakis, och tamefan går jag ut varenda helg ändå.
Jag hatar att jobba efter en natt med dålig sömn, och ändå går jag aldrig o lägger mig.
Jag hatar alla som frågar om det är euro i Spanien, även fast dom var bland de första som gick med i EMU.
Vet man inte att det är euro i Spanien, så ska man fan inte åka utomlands. Hur klarar dom sig?

Som sagt.. jag är egentligen inte så arg just nu, var bara tvungen att få ur mig lite aggresioner.
Det är otroligt vad mycket jag stör mig på folk på jobbet. Hur jag orkar, det vet jag inte.. Men jag tror det hjälper att klaga hos kollegorna då. Vi klagar på allt och alla till varandra hela dagarna. Skönt att jag inte är ensam om det iallafall.
Vad ska man göra för att slippa sånt här? Tror fan inte det går...

Jag är iofs glad att jag har ett jobb.
Att jag trivs så bra som jag gör.
Att jag inte våndas att gå till jobbet varje dag. (Lider med dig, Jossan <3)
Tänker jag efter, så kan jag mitt jobb jävligt bra. Så jag borde inte klaga.
Nåväl.

Helgen har varit bra ändå. Fredagsmys med en chokladkaka och TV, sen jobblördag, sen en liten sväng på stan med vin, sen jobbsöndag o nu totaldeg. Imorgon ska jag upp kl 7, så snart är det sängen.

//Carrå

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack gumman... mår katastrofalt dåligt. Vi får höras på telefon innan du åker. En dag när jag orkar. Är hemma från jobbet nu... Puss!

2009-06-14 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback