Friday i'm in love

Så var det fredag och helg.

Ganska händelselös dag för min del faktiskt..om man jämför med alla studenter som sprungit runt idag.
Jag är glad att jag inte tog studenten i år.. vädret för fyra år sen var liiiite bättre :)
Shit.. fyra år sen.. nej, tiden går inte alls fort... :O

Jobb 12-20, sen hem o glo TV.. Åt lite choklad och sen har jag spelat poker.
Har kommit tillbaka till pokerträsket lite nu.. Jag gillart! Speciellt när man vinner.. :P

Och min lilla kisse mår bättre nu. Det gillar vi också! Haha, han är så rolig när han försöker kloa på mattan.. det gååår inte för vi klippte dom hos veterinären. Hahahahha

Nu ska jag smörja in mig o snart sova.. Två 11-18 dagar har jag framför mig. Nice!

Heeeeerrrråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback