Fuck wednesday

Jävla bajsdag.

Fast tänker man efter, så egentligen inte. För jag fick en del gjort innan jobbet imorse... och jag har lärt upp duktiga Anna lite mer på jobbet... och jag har skrattat och haft kul... och jag har gymmat... och jag har fått sitta i min älskade soffa o dega...

Så vad klagar jag på? Jo, alla jävla bajskunder som tror att dom är något. Tror att dom vet bäst o är så jävla bra. Dom som inte vill följa våra regler och börjar tjaffsa om det. WTF liksom. Är ni hos oss, så får ni fan följa våra jävla regler. Det är inte vi i butiken som gjort dom reglerna. Dom finns inte bara för just dig, dom finns för allihopa! Men det är tamefan vi som får ta skiten. Som får försvara oss varenda jävla dag från idioter som ni. Skyll inte på oss! Det är orättvist.

BAAAAH! Nej, jag är inte alls sur... Men det började kännas bättre.. men allt kom tillbaka när jag började skriva om det, haha. Jag tror jag ska ta o gå o gräva ner den här dagen för gott. Vill aldrig att den kommer tillbaka.

Till något annat. Och jag skiter i om jag är tjatig:
BARA 11 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER! YEEEEEEEEEEEEEEEY! WIHOOOOOOOOOO! WEEEEEEEEEEEEEE!
Hahahhaha. Nu känns det bättre. Aaaaaaaah :)

Hejdå 10 juni 2009. Vi syns aldrig mer :D
Byebye suckers!


En solig strand i LA!


The Bellagio Fontaine!


The Strip i Las Vegas!


Spårvagnarna i San Francisco!


Hoooooooollywoooooooooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback