Happy thursday

Jag som trodde torsdag skulle bli lika värdelös som onsdag. Men vad fel jag hade!

Det började inte så bra när jag vaknade kl 9 av kattjävlarna igen. Var trött o degig deluxe mellan nio och elva... sen blev det som tur var bättre.
Slapp ta så mycket kunder idag (och de kunder jag hade var snälla som tur var), så det var säkert därför!

Sen hade vi så kul som fem tjejer bara kunde ha på jobbet. Sånt gillar vi! Mycket skratt och mobbning på ett bra sätt ;P
Kul att vår nya Anna har kommit in så bra i gänget! We like :)
Vid lunchtid blev Charlie och jag dyngsugna på Subway, så jag drog iväg o köpte det! Och saaatan vad gott det var! Var så längesen jag åt där, så var tvungen o passa på o ta en hel också :P

Annars gick dagen gick rätt fort. Sånt gillar vi! Imorgon blir det jobb till sex och sen en mysig middag med Linda o Petra. Ska bli trevligt!

Nu ska jag spela poker. Tjobre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback