Ledig dag!

Sköön dag idag.

Vakna nio av katten, men efter några minuter var det helt okej.. lika bra o gå upp i tid, så man får något vettigt gjort.
Gick ner direkt o slängde i två maskiner. Gick upp o käka en lång frukost o sen blev det till o hänga tvätten.

Sen ringde Anna o ville gymma och jag hade precis kollat upp en mp3-spelare på OnOff, så vi tog en sväng dit innan.
Så jag köpte en svart liten sak.. och liten var den verkligen! Så himla söt när jag öppnade förpackningen :P
Den kommer bli skitbra när jag sitter o trycker på planet o vill få tiden o gå. 4GB för 299:-. Det gillar vi! Jävlar vad låtar jag ska lägga in :)

Det var skönt o gymma.. benen kändes pigga (som en god vän skulle ha sagt ;P), men även fast jag smörjde in fötterna med Voltaren, så fick jag ont efter en kvart. Jävla skit. Jaja, körde klart konditionen o sen blev det en del maskiner..
Efter gymmet blev det lite kloklippning på katten Zorro.. hahaha uuuuuusch vilket äckligt ljud det blev... ryser än!

Sen åkte vi o handla lite o sen åkte jag hem o duscha o sen gjorde mat. Färsk pasta med carbonarasås blev det.. gott!

Nu blir det soft med lite packplanering osv. Sen väntar en långpromenad. Det gäller o passa på när man är ledig.

LateR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback